Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Montag, 25. April 2011

نگرانی و ترس در سخنان خامنه ای : نباید به گونه‌ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود که القای تنش و درگیری در جامعه باشد زیرا این موضوع، خلاف شرایط کنونی کشور است

گرانی و ترس در سخنان خامنه ای : نباید به گونه‌ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود که القای تنش و درگیری در جامعه باشد زیرا این موضوع، خلاف شرایط کنونی کشور است

جرس:  آقای خامنه‌ای  با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای بزرگ‌نمایی برخی اختلاف‌نظرها، تأکید کرد: نباید از گفته‌ها و یا نوشته‌های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف‌نظری است نباید جلوی مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه‌های بیگانه داد.

رهبری بعد ازظهر امروز در دیدار وزیر کشور، و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، تأمین امنیت به‌ویژه امنیت اخلاقی و روانی جامعه را یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی دانست و با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌ها، مطبوعات، گروه‌ها و افراد تأثیرگذار برای حفظ آرامش روانی مردم، تاکید کرد شرایط کنونی کشور بسیار آرام و مناسب و روحیه مردم هم مستحکم است بنابراین مسئولان، نخبگان سیاسی و فرهنگی و فعالان مطبوعات و رسانه‌های مجازی نباید بگونه‌ای سخن بگویند و یا مطلبی منتشر کنند که القای نبود آرامش و دو دستگی در کشور شود زیرا این موضوع، خلاف واقع است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبری، وی  با اشاره به سخنان روز گذشته خود درخصوص برخی مسائل روز، افزود: متأسفانه برخوردی که برخی روزنامه‌ها با این سخنان کردند، بجای القای آرامش در کشور، القای دوگانگی و دعوا را می‌کرد.

 رهبری خطاب به صاحبان قلم و تریبون خاطرنشان کرد: نباید به گونه‌ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود که القای تنش و درگیری در جامعه باشد زیرا این موضوع، خلاف شرایط کنونی کشور است.

 آقای خامنه‌ای  با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای بزرگ‌نمایی برخی اختلاف‌نظرها، تأکید کرد: نباید از گفته‌ها و یا نوشته‌های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف‌نظری است نباید جلوی مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه‌های بیگانه داد.

وی پیش از این نیزگفته بود که اختلافات خود را در جامعه مطرح نکنید.

رهبری در بخش دیگر ی از سخنان خود با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و بدون اشاره به خشونتهای این نهاد در برخورد با مردم افزود: مردم این تلاش‌ها و خدمات را می‌بینند و قدردان آن نیز هستند.

وی  یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی را ایجاد امنیت در جامعه بویژه امنیت اخلاقی و روانی برشمرد و افزود: امنیت اخلاقی در جامعه به معنای آن است که مردم دغدغه ای درخصوص احتمال انحراف اخلاقی فرزندان خود در جامعه نداشته باشند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen