Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Donnerstag, 17. März 2011

Morghe sahar kabab shod! مرغ سحر کباب شد

3 Kommentare:

  1. Koroush Armani نکته ای که در این مناظره هست این واقیعت است که یک جنگ بیشتر نیست. آنان که از شدت سرخوردگی در قبال جنایات آخوندها که البته هزاران بار شدیدتر از جنایات شاه و سلطنت طلب ها و سواکیهای جانی است، به این کشف خارقالعاده رسیده اند که "ای بابا صد رحم...ت به آن موقع قبل از آخوندا و..." و از طرف دیگر آنانی که میگویند: خیر ما درسته که دچار این مصیبت جهنمی خمینی (که البته این جانی را جنایات شاه و سواکش به آنچه که الان میبینیم بدل کرد.) شده ایم، ولی هرگز، هرگز، هرگز ما به عقب برنمیگردیم و با تمام قدرت رو به جلو و آینده ای بدون دیکتاتوری گام برمیداریم. ما هیچ وقت دچار چنین اشتباهی نمیشیم که بگیم "چون آخوندا هیچ حدی در جنایات خودشان ندارند پس ما به نتیجه میرسیم که چون شاه کمتر می کشت و شکنجه میکرد، برای ما بهتر است!" بعبارت دیگر گستردگی جنایات آخوندا توجیه گر جنایات سلطنت دیکتاتور است! با تمام بچگانه بودن این نوع طرز فکر، ولی به واقع به همین سادگی که اینجا گفتم یک عده به طرز خود به خودی به یاد آن دوران "خوش" تحت دیکتاتوری سلطنت دل خوش میکنند. در صورتی که باید رو به جلو و آینده ای بدون مشکلات دورانهای "خوش" پیشین باشیم. چرا ما نباید مثل دیگر کشورهای پیشرفته باشیم که مردم با داشتن آزادی نیروی خلاق و بالنده جامعه خودشان باشند. چرا بعضی به هوش و زکاوت خودشان این چنین بی توجه هستند و به خود و شخصیت انسانی خودشان توهین غیر قابل بخشش میکنند؟!؟!؟!See More

    AntwortenLöschen
  2. چقدر این سلطنت طلبها دارند سعی میکنند خاک روی اموال این فرد بریزند. مگر از ارث پدرش که او هم از پدرش ( رضا میرپنج یا رضا قلدر ) که اون هم از نان شب مردم دزدیده بود، آورده !!! حالا مگه چی میشه که این فرد هم "یه قدری" بخوره؟ اشکالی داره؟ مسلما برای این سلطنت طلبها این چیزا اصلا عیب که نیست هیچ، بلکه "حق مسلم" این دیکتاتورها ست!!! واقعا شما فرقی بین این سلطنت طلب ها با آخوندا که مال ملت را به غارت میبرند، میبینید؟ بعد هم میگن "همه خوردند خوب ما هم میخوریم!!!" شرم را قی کرده و حیا را خورده اند!

    AntwortenLöschen
  3. ضمن تبریک سال نو به همه هممیهنان عزیز. برای همه ما آرزوی صد سال بدون دیکتاتوری شیخ و شاه را دارم. امیدوارم که امسال پایانی بر این رژیم آخوندی باشد و روزگار آزادی ملت ازتمام دروغ های آخوندی و سلطنتی در این سال فرا رسد. پیروز باشیم.

    AntwortenLöschen