Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Samstag, 5. März 2011

كارگزاران حكومت آخوندي پولهای خود را از ایران خارج می‌کنند

كارگزاران حكومت آخوندي پولهای خود را از ایران خارج می‌کنن
 

آژانس ايران خبـــــــــــــر: به‌دنبال افزایش نگرانیها نسبت به اوجگیری اعتراضات، کارگزاران حكومتي ، اقدام به خارج نمودن دارائی‌های خود از ایران نموده‌اند. به گزارش نشریه اقتصادی لس اکو , انتقال داراییهای شخصی مقامات حکومتی که از اواسط ماه ژانویه آغاز شده بود در جریان اعتراضات اخیر در ماه فوریه، شتاب بیشتری به خود گرفت.
این نشریه، ارزش این پولها و داراییها را بالغ بر دهها و صدها میلیون دلار ذکر کرده و می‌نویسد: این بار مقصد این دارارییهای خارج شده از ایران توسط مقامات حکومتی، نه فقط بانکهای غربی که در اکثر موارد بانکهای آسیایی در ترکیه، مالزی، اندونزی، پاکستان، ترکمنستان و بنگلادش می‌باشد.
بوردیلون در ادامه می‌نویسد، بانکهای ترکیه تأیید کرده‌اند که فقط در یک مورد، ۱۸۰ میلیون دلار از دارائی‌های مقامات جمهوری اسلامی به این کشور انتقال یافته و یک بانک مالزیایی نیز دریافت ۲۲۰ میلیون دلار از طریق بانکهای صادرات و ملی ایران را تأیید کرده است.
این نشریه معتبر اقتصادی و پرتیراژ فرانسه در خاتمه گزارش خود می‌نویسد: در همین حال انتقال این داراییها از اواسط ماه فوریه به کشور چین شتابی تازه یافته است و جناح موسوم به محافظه‌کاران (اصولگراها) در تلاش برای یافتن راههای تازه‌تر و مطمئن تری برای انتقال پولها و دارارییهای خود به چین هستند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen