Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Montag, 17. Januar 2011





یک مجله آمریکایی با چاپ عکسی از احمدی نژاد وی را به عنوان تهدید جهانی 
معرفی کرد!





وشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ / ۱۷ ژانویه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button
رسانه های حکومتی روز دوشنبه چاپ یک تصویر از احمدی نژاد در پشت جلد یک مجله آمریکایی به نام «ضدتروریست» و معرفی وی به عنوان تهدید اصلی جهان، را توهین آمیز خواندند.
احمدي نژاد - تروريست
مشرق ۲۷ دیماه: نشریه آمریکایی «ضد تروریست» که متعلق به وزارت امنیت داخلی آمریکا است در شماره اخیر خود اقدام به انتشار تصویری اهانت آمیز از رئیس جمهور ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، مجله "ضد تروریست" (The Counter Terrorist)، با درج تیتری تحت عنوان «جهان، در تیررس ایران» و انتشار تصویری از دکتر احمدی نژاد به گونه ای که در حال خط و نشان کشیدن برای دنیا است ، سعی در تروریست جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران دارد.
این مجله که متعلق به وزارت امنیت داخلی آمریکا است با این اقدام سعی دارد که کشور ایران و رئیس جمهورش را در اذهان مخاطبان با ترور و تروریسم پیوند بزند. هنر تصویر سازی در ذهن مخاطب و تکنیک "برچسب زنی" در عملیات روانی در این تصویر به کار گرفته شده است.
این مجله خود را این گونه معرفی می کند: «مجله ضد تروریست اولین ژورنال اطلاعاتی، ویژه متخصصان امنیت داخلی است. رسالت ما تامین اطلاعات مورد نیاز مسئولان برای مقابله با تروریسم در داخل و خارج از خاک آمریکاست. مجله ضد تروریست با ارائه مقالات، تحلیلها و مطالب درباره موضوعات مرتبط همان شعار کشور یعنی مبارزه با ترور دنبال می کند: موضوعاتی چون تهدید اسلام رادیکال، جهاد اینترنتی، حفاظت از زیرساختها، حفاظت از تلفات وسیع، ارزیابی تهدیدات مربوط به مورد هدف قرار گرفتن مدارس، عراق ، تجارب حاصل از مبارزه با ترور، جمع آوری اطلاعات، برنامه ریزی برای بلایای طبیعی غیره».

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen