Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Sonntag, 23. Januar 2011

دروان طلایی امام : قسمتهایی از نامه آیت الله منتظری به روح الله خمینی در تاریخ 17 مهر

دروان طلایی امام : قسمتهایی از نامه آیت الله منتظری به روح اللهخمینی در تاریخ 17 مهر  

۱۳۶۵ 





فقط محض یادآوری بهشتی که در دوران طلایی امام در این کشور وجود داشته.برای نسل سومی هایی مثل ما که آن زمان یا به دنیا نیامده بودند یا بسیار کودک بودند و آن دوران طلایی را درک نکردند!
آیا میدنید در زندانهای جمهوری اسلامی به نام اسلام جنایاتی شده که هرگز نمونه ان در رژیم منحوس شاه نشده است ؟ 

‎دانيد در زندانهاي جمهوري اسلامي به ‎ عده زيادي زير شكنجه بازجوها مرده ا ند؟ آيا مي ‎  زندان  مشهد در اثر نبودن پزشك و نرسيدن به زندانيهاي دختر جوان بعدا  ناچار شدند حدود بيست و پنج نفر دختر را با اخراج تخمدان و يا رحم ناقص كنند؟ 
!  ‎دانيد در زندان شيراز دختري روزه دار را با جرمي مختصر بلافاصله پس از افطار اعدام كردند؟ آيا مي دانید  بعضي زندانهاي جمهوري اسلامي دختران جوان را به زور تصرف كردند؟ آيا مي ‎دانيد هنگام بازجوئي دختران استعمال الفاظ رکيك ناموسي رائج است ؟ آيا مي ‎دانيد چه بسيارند زندانياني كه در اثر شكنجه هاي بي رويه كور يا كر يا فلج يا مبتلا به دردهاي مزمن شده اند و كسي به داد آنان نمي رسد؟ آيا مي ‎دانيد در بعضي از زندانها حتي از غسل و نماز زنداني جلوگيري كردند؟ آيا مي ‎دانيد دربعضي از زندانها حتي از نور روز هم براي زنداني دريغ داشتند اين هم نه يك روز و دو روز بلكه ماهها؟ آيا مي ‎دانيد برخورد با زنداني حتي پس از محكوميت فقط با فحش و كتك بوده ؟«

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen