Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Freitag, 19. Februar 2016

دریچه زرد: از کمپ اشرف تا پارلمان سوئد.حنیف بالی، نماینده‌ ایرانی‌تبار پارلمان سوئد.( او می توانست هم اکنون در لیبرتی باشد!)

دریچه زرد: از کمپ اشرف تا پارلمان سوئد.حنیف بالی، نماینده‌ ایرانی‌تبار پارلمان سوئد.( او می توانست هم اکنون در لیبرتی باشد!)

انچه را كه در اين خبر ميشود مورد تأكيد قرار داد اين است كه هرگاه انسان مستعدى در ظرف مكانى مناسب قرار گيرد بدون شك قادر خواهد بود از ان شرايط رشد، خيلى خوب استفاده كند. نمونه هاى اين چنينى در اغلب كشورهاى ازاد و دمكراتيك كم نيستند. طبيعى ست كه سيستمى كه در اين كشورها حاكم است خود با اين هدف در پى اين استعدادها ميباشد و بصورت سيستماتيك انها را يافته و پرورش ميدهد. چرا چنين كارى را سيستماتيك پى گيرى ميكنند و از راه

كارهاى اصلى در ان سيستم ميباشد؟ پاسخى كه به ذهن ميزند اين است كه اين برخوردها از يك ديدگاه جهان شمول و انسانى بر ميايد. براى انها اين مقوله بدرستى حل شده است كه هر انسانى وقتى داراى توان انجام كارى باشد، به نفع كل سيستم است كه اورا بر مسند ان كار قرار بدهند. و از اينكه داراى يك چنين توانمندى جهان شمول هستند بسيار خوشحال و در عين حال موفق هستند. در اين بين ما نيز از ديدن اين پديده احساس خوبى ميگيريم ولى اي كاش كه در اعماق نيز ذره اى خود را از انچه كه بوى رضايت خاطر نژادى-قومى را در ما بلند ميكند، در جهت گرفتن ان ارزش واقعى بكار گيريم و ارزو كنيم كه هر چه زودتر ميهنمان ازاد گردد وانگاه ما نيز بتوانيم از استعدادهاى خيلى خوبى كه در ميان مثلن پناهندگان أفغان هستند در جهت منافع عمومى و براى سعادت همگان بهره مند شويم. متأسفانه در حال حاضر كه از اين پناهندگان نيازمند در جهت گسيل داشتن به سوريه و جنگيدن براى يكى از وحشى ترين ديكتاتورهاى تاريخ منطقه بهره ورى ميشود! خود شما ديگر حديث مفصل خود مردم ايران را بهتر خوانده و ميخوانى.  ارى به اميد ان روز كه ارزشهاى انسانى در فرهنگ و جامعه ما نيز جاى تمام ضد ارزشهاى ناشى از ديكتاتوريهاى تماميتخواه را بگيرد و ازادى واقعى را گواراى كام مردم ما گرداند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen